onsdag 30. mars 2011

Lillesøster og jeg




Lillesøster har vært hjemme i over en uke sammen med oss. Det virker som om hun har tenkt å være her en stund for hun har fått egen seng. Mamma har fått en baby-luke på magen og den kan gå i stykker hvis hun løfter meg, men pappa trår til hvis det trengs. Det trengs egentlig ikke så ofte for jeg har blitt storesøster og da klarer man det meste selv.

På dagen er jeg i barnehagen som vanlig, men det er så hyggelig når både mamma, pappa og Synne kommer og henter meg på ettermiddagen. I går kom alle de voksne i barnehagen ut og hilste på lillesøsteren min, det var moro.

Vi har hatt mye besøk i det siste og jeg har fått så mange fine presanger, men jeg synes det er aller best å bare være sammen med mamma, pappa og Synne akkurat nå. Men til helgen tror jeg tante-Hege kommer og det blir gøy.

Ingen kommentarer: