lørdag 19. mars 2011

Besøke lillesøster




I dag har det skjedd mange ting, men for meg var det beste å besøke lillesøster. Vi reiste sammen med bestemor og tante Camilla til sykehuset og der var mamma! Jeg var veldig glad for å se henne igjen for jeg hadde ikke sett henne på to dager. Og sammen med mamma var lillesøster. Nå hadde hun kommet ut av magen og lå i sengen til mamma og spiste og koste seg.

Jeg fikk lov til å holde lillesøster littegrann før vi puttet lillesøster oppi en morsom vogn som jeg kunne trille og så trillet vi til bestemor og tante. Der var det presanger til både lillesøster og meg.

Jeg fikk lov til å fortelle at lillesøster skal hete Synne.

Etterpå reiste pappa og jeg hjem og lekte litt i det fine været før vi gikk inn og vasket og ordnet vogna til Synne. Nå er alt klart!

Ingen kommentarer: