søndag 23. mai 2010

Italiaferie



Nå har vi kommet hjem fra Italia. Der har jeg opplevd masse rart og morsomt. Først så bodde vi i en leilighet på landet utenfor der hvor Anne og Gigi bor - og Gigi er skikkelig morsom! Men ihvertfall, der var det ikke så mye sol og sånn, så i bassenget der krokodillen bor, der kunne vi ikke bade og det ble mye bruk for regne-jakke. Men jeg liker godt min nye regne-jakke som pappa har kjøpt i Las Vegas. Og alltid når jeg skulle sove så kjørte vi bil og så våknet jeg opp i en ny by! Et fint sted å våkne i var Otricoli - der var det sol og fin utsikt og koselige, trange gater.

Så, etter noen dager på landet kom vi til Santa Marinella. Der hadde vi en super leilighet med kjempestor veranda. Stranda var bare 15 min gange unna - der var det metervis med sandkasse som jeg kunne grave i! Det var moro. Men mamma og pappa er rastløse da, så det ble mye gåing og enda mere bilkjøring. En dag spiste vi lunsj i Sasso. I Italia får jeg 100 ganger mer oppmerksomhet og skryt enn her hjemme. Tror det blir litt nedtur å komme på Manglerudsenteret etter dagene i Italia - har liksom blitt vant til at alle snakker med meg...


Ingen kommentarer: