søndag 11. april 2010

Vannkopper



















Jeg har fått vannkopper. Forløpig klør det ikke så mye, men jeg har hatt feber i går ettermiddag og i dag og har generelt vært slækk. Det var veldig synd for vi har jo hatt en gøyal helg. I går var vi i Stavern og møtte tante Inger, Trine Lise og Anniken. Vi spiste deilig lunsj og jeg åt pølse. Pølse er noe av det beste jeg vet.

Så bar det til Camilla og Julie i Sandefjord. Det er veldig gøy å leke med dem og Camilla passer godt på meg. Men jeg var nok litt sliten og i dag måtte vi reise hjem før frokost. Jeg sov hele veien hjem i bilen og har sovet lenge på ettermiddagen også. Hadde over trettini i morges og det var ganske varmt i toppen. I morgen må jeg være hjemme sammen med pappa, men jeg håper jeg kan dra i barnehagen på tirsdag. Det er jo så morsomt.

Ingen kommentarer: