søndag 11. april 2010

Påsken - en oppsummering

Jeg har vært litt treg med blogginga (igjen), kommer tilbake til det siden. I påsken har det skjedd så mange ting at jeg måtte bruke litt tid på å la det synke inn. Jeg var nemlig hos bestemor i to dager sammen med tante Camilla. Det var gøy for vi fant på så mye rart, blant annet puslet mye puslespill. Det viste seg å være en ordning hos bestemor som går ut på at man må rope "Jippiiii" når man er ferdig med puslespillet, så det har jeg begynt med. Om natten sov jeg på soverommet hos bestemor nesten uten å våkne engang. Mamma og pappa kom på påskeaften og da spiste vi middag hos bestemor alle sammen og så reiste vi hjem sent på kvelden.

Første påskedag kom farfar og Jorunn på besøk til middag. Vi tullet masse med sklia som jeg har inne og så leste vi litt bøker. Andre påskedag kom de to gutta som du ser på bildet sammen med en Gro. Vi grillet deilig pølser i hagen og jeg lekte litt med Martin. Det har vært en morsom påske for jeg har truffet så mye folk.

Ingen kommentarer: