torsdag 18. september 2008

En vanlig dag




Her ligger jeg og leker igjen. Jeg synes det er kjempegøy, og gjør det mange ganger hver dag. Mye alene - da ler jeg høyt og pludrer i vei. Særlig pappa pleier å ligge her sammen med meg på kveldene, mamma litt på dagtid også, men jeg klarer meg selv her.
Vi pleier å gå en tur hver dag, en kort tur vel og merke, for jeg synes det er så kjedelig å ligge i vogna mens jeg er våken. Så det blir ikke så mye trim på mamma som hun kanskje kunne trenge, hehe...
Sparkebuksa mi er litt for stor - jeg er midt mellom to størrelser nå, men som jente vil jeg jo helst bruke det nyeste;-) Mamma sier at det er lov:-)
Og så er det dette med de smokkene da. Jeg vil ikke ha! Men mamma gir seg ikke og maser i vei om deilig smokk og nam nam. Jeg skal tenke på det. Enn så lenge synes jeg det er best å sutte på hendene min. Kanskje klarer jeg å få tommelen i munnen etterhvert.
I morgen er jeg 12 uker - tenk på det dere.

2 kommentarer:

AstridVU sa...

Veldig koselig skrevet disse søte, små hilsene fra den lille frøkna...

Anonym sa...

Ha ha ha, jeg ler meg ihjel. Jeg ser et stort potensiale her, på alle mulige måter! ;-) Her snakker vi kombinasjon pen, smart OG morsom. Du tar eksamen for meg neste fredag du Kaia? GREAT!