søndag 28. september 2008

13 uker



Fredag var jeg 13 uker og var på 3 mndrs kontroll på helsestasjonen. Det var ikke veldig gøy å få en sprøyte i hvert lår, men jeg var flink og roet meg ganske raskt etterpå. Så fikk jeg veldig vondt litt sent på ettermiddagen og gråt intenst, sånn at mamma og pappa ble ganske stresset. Det ble bedre utover kvelden og jeg sov hele natta. Godt å ha det overstått og ikke vite at det er en ny runde om to måneder. Vekta viste 5700 gram og lengden er nå 59 cm. Stor jente! Jeg var ikke så sterk i nakken som en del andre, men jeg har trent meg opp i helga og skal overraske stort i møte med fysioterapeuten som skal dukke opp på neste barselgruppe.
Og så ser det jaggu ut til at mamma har klart å snike inn noen leggerutiner. Hun og jeg var alene hjemme lørdag kveld og tror du ikke jeg plutselig la meg 1930 - hvordan fikk hun til det? Også søndag har jeg lagt meg tidlig. Så dette lover bra for mamma og pappa - nå får de litt tid for seg selv også. Det er koselig for dem, vet dere;-)

1 kommentar:

FredH sa...

Ikke gjør som morra og faren din sier!

Hilsen Martin, 2 år - i januar.