lørdag 16. juni 2012




Det var lenge siden sist vi blogget nå. Det er ikke tid til alt heller for vi driver med så mye rart. Synne har vært veldig opptatt med denne gåinga og det går bedre nå kan man vel si. Hun har blitt veldig flink til å gå, men det er fremdeles hemmelig og det skal skje innendørs. Nå kan hun gå over hele stuegulvet eller hele verandaen, men ikke i hagen, nei-nei-nei-nei, som hun sier,
Siden det er sommer koser vi oss med is og sånn og i dag fikk vi to! Bestemor passet oss litt på ettermiddagen og hun og Synne hadde handlet med isbilmannen så det var bunkret opp i forkant.

I barnehagen er det full fart, nå er det like før jeg blir fire år så i dag har vi delt ut invitasjoner sånn at jentene kan komme i bursdagen min. Jeg har vært i mange bursdager i det siste og alle har vært veldig gøyale så jeg gleder meg til det blir min tur. Først skal vi på ferie med Theodor, Espen og Una til sørlandet. Der er det både dyrehage, Kaptein Sabeltann og Herliland så jeg tror det kommer til å bli fint. Det skal blir bra og være samnmen med mamma, pappa og Synne hele tiden selv om jeg sikkert kommer til å savne vennene mine i barnehagen. Jeg tror Synne gleder seg enda mer for hun synes det er så fint når vi er sammen alle sammen. Jeg tror vi får en fin sommer.

Ingen kommentarer: