tirsdag 1. mai 2012

Mora di er en koffert

Det har vært litt ekstra fri så da har jeg overnattet hos bestemor. Der var det så fint å leke ute og tror du ikke bestemor har en nabojente som er like gammel som meg. Vi lekte litt sammen i dag. Litt utpå dagen kom mamma, pappa og Synne og så drakk vi kaffe og spiste kake i det fine været. Bestemor har en stor hage som det er gøy å løpe rundt i, man kan gjemme seg mellom hekken og løpe gjennom buskene.
I natt har det vært en grevling i hagen og spist frokost, da sang vi grevling i taket og så heiste jeg flagget. Da passet det godt å synge ja vi elsker.

 Når mamma legger meg har hun begynt å synge "Sommerfuggel i vinterland" for jeg liker den så godt. Hun synger "... mora di bar en koffert", men da må jeg rette på henne! "Mora di var en koffert" heter det. Hun må øve litt.


Ingen kommentarer: