mandag 28. november 2011

Fest




Vanligvis går dagene og helgene sin vante gang, men denne helgen har vi vært på fest! Tante Inger hadde bursdag så da reiste hele gjengen til Stavern og var med på festen. Jeg har aldri vært på sånn ordentlig voksen-fest før, men det var jo supergøy da, jeg minglet med folk og spiste litt og i og med at det var lørdag så fikk jeg lørdagsgodt også!

Det var en del taler, men jeg er jo vant til at vi synger når vi har fest i barnehagen så da tok jeg like gjerne en sang for alle sammen. Og siden det var bursdag så klinket jeg til med "Ja vi elsker" for den er jo så fin. Det ble suksess.

På søndag var vi på Hellviktangen og der traff vi Theodor som bare er en måned gammel. Han var skikkelig søt, det tror jeg Synne synes også. Tilfeldigvis var bestemor der også så da fikk vi lekt litt i en båt og vært på dukkerommet. For en helg!

Ingen kommentarer: