lørdag 1. januar 2011

Jul, nyttår og bursdag

Det har vært to travle uker. Jeg kan bare si det med en gang, jul er bra saker. Det har skjedd så masse, nissen har kommet med presanger til meg, vi har hatt besøk av en hel gjeng med folk og jeg har overnattet hos bestemor, farfar og Jorunn og hos tante Hege og Veronica i Horten.

I går var det nyttårsaften og da var jeg på fest. Det var mange andre barn der og vi lekte helt til halv tolv. Da var jeg litt trøtt så jeg sovnet i bilen på vei hjem fra Sandefjord. I dag sov jeg helt til halv ti - det er ny rekord det!

I dag har mamma hatt bursdag og vi har kost oss hjemme med kakao og vi har vært i akebakken. Jeg fikk godteri til barneTV også. Det er så moro med jul, men jeg savner vennene mine i barnehagen så det blir fint å komme tilbake.

Jeg har forresten lært meg en del julesanger som jeg kan utenat, for eksempel "På låven sitter nissen", "Når nettene blir lange" og ikke minst julekveldsvisa som jeg fremfører i dette videoklippet.

Godt nyttår alle sammen!

Ingen kommentarer: