mandag 25. oktober 2010

Høst og fint vær


I helgen var det fint. Lørdag var mamma og jeg på dansing igjen, det var gøy etter to ukers pause. Jeg ble syk når jeg var med mamma og pappa i flisbutikken, igjen... (nå håper jeg de er ferdig med å bestille alt til badet), så da ble det en rolig ettermiddag hjemme. Søndag var jeg helt frisk og bestilte kakao i det jeg åpnet øynene. Og så dro vi på den store lekeplassen i Sofienbergparken. Det var gøy en stund, men ganske kaldt. Derfor gikk vi på cafè og spiste litt mat og fikk varmen før vi dro hjem. Mamma og pappa ryddet og stelte i hagen, mens jeg hadde fullt opp med å stelle i huset mitt - det var så lenge siden jeg hadde vært der, så det var mange tomlinger og andre som trengte litt stell. Nå har pappa lagt nytt gulv i det hemmelige rommet og flyttet kjøkkenet mitt dit, så da kan jeg lage noen deilige retter til de som vil komme på besøk.

Ingen kommentarer: