lørdag 6. mars 2010

Rolig lørdag


Denne helgen er en skikkelig hjemmehelg. Bare kos og masse tid. Jeg våknet rekordtidlig i dag. Mamma prøvde å få meg til å sove hos henne, men jeg bare vrei meg i en halv time og så ga jeg beskjed om at bleia måtte byttes, noe jeg vet betyr at vi står opp. Så klokka halv seks var jeg ferdig stelt og mamma dro på seg kosedressen - så var vi klare for en ny dag. Noen hadde glemt å rydde vekk Stratosen til pappa, så det var deilig frokost, selvom jeg ble fort sulten igjen. Utpå morrakvisten kom pappa opp og mamma forsvant ned for å sove - hun var visst veldig trøtt. Hm... Jeg showa for pappa og lekte masse. Etter luren min, tok vi på oss ytterklærne og gikk i akebakken. Mamma dro til byen og hadde litt alenetid, da gikk hun glipp av kakao og laaang aketur i sola. Men hun kjøpte jo noen fine ting til meg, ingenting til pappa. Etter å ha vært ute så lenge var jeg kjempesulten, så det var godt mamma kom hjem med noen store fiskeburgere. Mmmm! Lørdagsgodis besto i dag av rosiner og smoothie - sjokoladen hadde jeg jo spist til frokost. Fin lørdag.

Ingen kommentarer: