søndag 7. februar 2010

Helgetur til Horten

I går var jeg hos tante Hege og Veronica i Horten. Det var ikke så veldig lenge siden jeg så denm sist, men det var lenge siden jeg hadde vært i Horten. Ikke mye forandring der nei. Tante Hege har hatt bursdag så jeg fikk både kake og gele, men det som var mest moro var den store ballen til Veronica. Den var større enn meg, men enda kunne jeg trille den rundt. Jeg er skikkelig sterk.
I dag har vi vært ute på lang aketur i det fine været og jeg har sett mange vovvovver. Til slutt ble det litt kjedelig, så ta måtte jeg dytte akebrettet mitt sånn at mamma skulle få opp farta litt. Jeg ville hjem å få kakao. På ettermiddagen kom farfar og lekte med meg og spiste middag. Jeg kjørte showet mitt som vanlig og det så ut til å fungere etter planen. Dette har jammen vært en fin helg!

Ingen kommentarer: