lørdag 27. juni 2009

Ett år






I dag ble jeg ett år og vi fikk besøk og masse pakker. Jeg tror mesteparten av Vestfold var på besøk, både fra Horten og fra Sandefjord (nesten, selv om de bor på Grønland da). Ekstra moro med besøk av alle de andre barna, vanligvis er det jo bare voksne her.

Dette er ting jeg har fått i dag:
Baby-dokke og kjole av Emma og Nicolai
Duplo og puslespill av Martin
kjole og solhatt av Simen og Sander
kjole av Camilla og Julie
Tøfler av tante Inger
Joggesko og penger av tante Hege

Alt i alt er jeg fornøyd med disse tingene, en god del fint innpakningspapir var det også. Tusen takk alle sammen.

Vi har lekt masse i dag og jeg har smakt bløtkake. Når kvelden kom var det for en gangs skyld deilig å legge seg. I morgen kommer det en drøss med nye folk og trolig nye gaver. Det blir stas.

1 kommentar:

FredH sa...

Heia Kaia. Det var kjempestas!! Jeg sovna godt i bilen til muttern og fattern etter pølser, bløtekake, sjokoladekake, jordbær, is og brus :D Bare si fra hvis du trenger hjelp til å pakke opp gaver en annen gang også. Jeg er klar! Koz og klemz!

Hilsen
Martin, 2 år og nesten et halvt