torsdag 25. desember 2008

Min første julaften





I går var det julaften og det var litt av en dag! Mamma og pappa var litt stressa på dagen, så da lekte jeg mest i stua, og der har det vokst opp et slags tre. Det kalles visst juletre og det er fullt av lys og fine kuler som man kan kikke på. På ettermiddagen kom bestemor og tante Camilla hjem til oss og da startet moroa for alvor. Vi åpnet flere pakker og det var masse fine klær og leker, men det var jo veldig fint innpakningspapir også da.

Jeg la meg som vanlig i halv syv tiden, men jeg tror det må ha skjedd noe etter at jeg la meg, for da jeg våknet opp i dag var det mange nye leker på lekematta. Det var moro. Jeg har fått masse fine pakker fra familie og venner, tusen takk alle sammen. Det var så mange at jeg ikke har tid til å ramse dem opp her, men nå skal jeg hvertfall ikke gå lei av leker på en stund.

Ingen kommentarer: