søndag 9. november 2008

Aktiv helg

















På lørdag var mamma og jeg i Stavern og besøkte tante Inger, der var også Trine Lise og Anniken. Det var koselig å treffe dem. Jeg har aldri vært så langt avgårde før, forresten, og kjøreturen gikk ganske så bra - men vi måtte stoppe to ganger på veien hjem for jeg var så innmari sulten da. Mens vi var borte la pappa parkett i kjelleren, det ble kjempefint. Han er ganske flink han pappa`n min.


I dag på farsdagen valgte jeg å dra opp pappa allerede kl 0700. Det er deilig å starte dagen tidlig. Pappa fikk vest og skinnhansker i farsdagspresang, det ble han glad for. Og så så fin han er med vest, da gitt. Vi har vært på middag hos farfar og Jorunn og jeg har laget kunst, og på vei dit var vi innom bestemor. Hun hadde vært ute å reist og jeg fikk hårstrikker fra Italia.

Det har vært nok en begivenhetsrik helg og jeg sover godt i sengen min.

Ingen kommentarer: