søndag 12. oktober 2008

Navnefest




I dag har jeg hatt navnefest i Rådhuset! Det har vært en lang og morsom dag. Først reiste vi ned til byen og møtte opp sammen med alle de andre barna på Rådhuset, der var det seremoni og jeg har fått en navneplakkett som det står at jeg heter Kaia Gudmundsen på. Seremonien var sikkert fin den, men jeg syntes den ble litt lang og litt mye musikk. Til slutt sa jeg fra nok til at mamma tok meg med en tur utenfor. Så kom vi tilbake igjen etterpå.

Etter at vi var ferdige i Rådhuset reiste vi hjem. Her fikk jeg hilse på alle de kule slektningene og vennene mine. De voksne spiste deilig tapas, og så fikk jeg masse oppmerksomhet. Jeg tror nok de syntes jeg var ganske så søt. Mellom maten og kakene sov jeg litt, og så var det på'n igjen.

Jeg har hatt en fin dag i dag og nå sover jeg søtt i sengen min. Tusen takk til alle for at dere ville komme og tusen takk for alle de fine gavene. Nå håper jeg mamma og pappa utvider reportoaret litt på nattasangfronten.

Ingen kommentarer: